Procedura załatwiania spraw zgłoszonych przez studentów

środa, 18 marca 2020 10:50
Drukuj

W celu zabezpieczenia potrzeb studentów Akademii Marynarki Wojennej w zakresie załatwienia niezbędnych spraw wynikających z ich statusu, w Akademii Marynarki Wojennej, w budynku nr 300 pom. 102, zostaje utworzony tymczasowy punkt obsługi studenta „TPOS”. Tymczasowy Punkt Obsługi Studenta działać będzie do czasu ustania stanu zagrożenia epidemiologicznego oraz przywrócenia normalnej pracy uczelni i zajęć dydaktycznych.
TPOS czynne będzie w dniach: poniedziałek – piątek, w godz. 10.00-11.00.


Do zadań TPOS w szczególności należy:
1) wydawanie zaświadczeń o studiowaniu;
2) wydawanie zaświadczeń o pobieraniu stypendium;
3) wydawanie duplikatów Elektronicznych Legitymacji Studenckich i Doktoranckich;
4) przyjmowanie podań niezbędnych do zachowania prawidłowego i ciągłego toku studiów;
5) wydawanie i przyjmowanie innych dokumentów w sprawach niecierpiących zwłoki.
Jednocześnie, celem zapewnienia ewentualnej pomocy psychologicznej studentom w ramach działalności TPOS, uruchomione zostaną zdalne konsultacje psychologiczne dla studentów AMW, które prowadzić będzie Pani Inga Borowska-Pietrzak.
Pomoc psychologiczna dla studentów AMW udzielana będzie się w formie zdalnej i obejmować będzie wsparcie psychologiczne związane z zaistniałym zagrożeniem epidemiologicznym i jego konsekwencjami.
Zdalne konsultacje psychologiczne odbywać się będą za pomocą:
1) rozmowy telefonicznej;
2) poczty elektronicznej;
3) telekonferencji.
Osoba chcąca skorzystać z pomocy psychologicznej dla studentów AMW zobowiązana jest skontaktować się z wyznaczoną do prowadzenia konsultacji osobą celem ustalenia terminu i sposobu konsultacji za pomocą poczty elektronicznej e-mail, na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
Jednorazowa konsultacja nie może trwać dłużej niż 45 min.

Procedura załatwiania spraw zgłoszonych przez studentów w zakładce Do pobrania.